ICT Consultant (32 – 40 uur)
Bedrijfsomschrijving
Activato is een full service ICT dienstverlener die een stevig aantal organisaties, met name in midden- en kleinbedrijf, ontzorgt met slimme, veilige en betrouwbare ICT oplossingen. Of het nu gaat om consultancy & advies of het volledige beheer van ICT-omgevingen; wij zijn altijd gefocust op wat de klant echt nodig heeft en wat binnen die behoefte de beste (A-merk) oplossing is.
Ons compacte, maar tegelijkertijd gedreven team is gericht op effectief samenwerken en continu met elkaar leren en verbeteren. Dit vertaalt zich naar de aanwezigheid van een hoog ICT-kennisgehalte, no-nonsense aanpak, flexibele houding en (persoonlijke) betrokkenheid. Onze klanten herkennen dit en via daaruit voortvloeiende referentiecases blijven meer en meer bedrijven de weg naar Activato vinden.
Functieomschrijving
Samen met vier ervaren collega’s draag je zorg voor de inrichting, continuïteit en beveiliging van de ICT-omgevingen bij onze klanten. Je bent het aanspreekpunt en gezicht voor een gedeelte van deze vaste klantenkring. Voor hen pak je support vraagstukken op (incidenten die in ons ticketsysteem worden aangemeld) en voer je changes (bijvoorbeeld patches, updates, migraties, enz.) en projecten uit. Naarmate je groeit in je rol geven we je allround verantwoordelijk; van inventarisatie, advies en het maken van offertes tot en met het inkopen als gevolg van een order en het verzorgen van de oplevering bij de klant op locatie. Wat dat betreft is de vrijheid en variatie bij ons enorm. Iedere werkweek bereiden we samen voor en tenminste eens per twee weken zit je als vraagbaak bij één van onze grootste klanten op locatie (bijvoorbeeld op een vestiging van een scholengemeenschap). Verder krijg je alle ruimte om jouw werkweek en werkzaamheden naar eigen inzicht in te richten en uit te voeren. En heb je input met betrekking tot hoe wij onze dienstverlening en/of oplossingen kunnen verbeteren? Die is dan van harte welkom in ons wekelijkse overlegmoment waarin we als team ook telkens weer proberen te groeien en onszelf te ontwikkelen.
Functie-eisen
Jij bent mogelijk onze ICT Consultant wanneer jij een MBO opleiding, richting ICT (niveau 4), hebt afgerond. We vinden het fijn wanneer je daarnaast beschikt over enige werkervaring op het vlak van ICT support of beheer, maar dat is geen must wanneer je tenminste vanuit stages en/of projecten te maken hebt gehad met actuele Microsoft omgevingen. Afhankelijk van je instapniveau word je direct of op termijn klanteigenaar (gedeeltelijk of volledig) en daarom vinden we het belangrijk dat je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, een klant- en oplossingsgerichte instelling en hoog verantwoordelijkheidsgevoel. Verder kijken wij met name naar gedrevenheid en de motivatie om jezelf te ontwikkelen in het verlengde van ICT consultancy. Wanneer we dit terugzien faciliteren we je op alle benodigde manieren om die ambitie samen met jou waar te maken. Om de mogelijkheden binnen jouw functie volledig te kunnen benutten is het tot slot wel handig wanneer je in bezit bent van een rijbewijs (B) en in de regio Uden/Haps woont.
Arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht bij een positief dynamische, innovatieve en stabiel groeiende organisatie. Samen werken we hard voor onze klanten, maar er is ook ruimte voor ontspanning. Als ICT consultant bij Activato kun je rekenen op afwisselende werkzaamheden, veel verantwoordelijkheid in combinatie met vrijheid en bovenal de mogelijkheid om jezelf op dagelijkse basis ICT-technisch (maar ook op andere vlakken) te ontwikkelen. Dat alles binnen een vertrouwde en informele omgeving waar, naast passie voor ICT, wederzijds respect en vertrouwen centraal staat. Daarnaast bieden wij:
- Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met de intentie om deze op te volgen middels een vast contract.
- De mogelijkheid om deze rol te vervullen op basis van een 32-40-urige werkweek.
- Een uitstekend salaris, aangevuld met een bruto toelage waarvan zelf kunt bepalen of je deze aanwend voor pensioenopbouw of andere persoonlijke doelstellingen.
- Een laptop en telefoon (of telefoonvergoeding) om jouw werkzaamheden te kunnen uitvoeren.
- Als de situatie het vraagt (in overleg): een auto van de zaak, flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken.
We herhalen het nog een keer: Veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en vrijheid om je eigen klantenkring te bedienen en ruimte om te leren. Van kennisrijke collega’s, maar ook door het volgen van trainingen en behalen van certificeringen.
Meer weten of direct solliciteren?
Mail naar jeff@activato.nl of bel 088 – 1236 789
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.